Купити фільтр для води в нашому магазині це отримати надійну систему очищення з гарантією. Термін гарантійного обслуговування систем фільтрації вказано в експлуатаційних документах. Перш ніж почати експлуатацію, рекомендуємо Вам уважно ознайомитися з гарантійними умовами та інструкцією по експлуатації.
Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням?
Гарантійний ремонт здійснюється представниками виробника або продавця при наявності гарантійного талона, чека про оплату, збереження всіх пломб на товарі.
Протягом гарантійного терміну експлуатації необхідно зберігати документи, що додаються до товару при його продажу.
При настанні гарантійного випадку зв'яжіться з нами по телефонних номери указазним на сайті.
У яких випадках гарантія не надається?
Гарантійне обслуговування не поширюється на товар, несправності в якому виникли після передачі товару покупцеві в результаті:
- Порушення споживачем правил експлуатації, зберігання або транспортування товару, зазначених у супровідних документах (інструкції);
- Дій третіх осіб;
- Ремонту, або внесення несанкціонованих виробником конструктивних чи схемотехнічних змін;
- Неправильної установки і підключення виробу
- Порушення технічних умов експлуатації (тиск мереж водопостачання, перепади мереж електропостачання тощо)
Умови повернення товару
Згідно із Законом України "Про захист прав споживача", ви можете обміняти або повернути товар впродовж 14 днів з дня купівлі за наступних умов:
- товар і його елементи не мають слідів використання;
- повна комплектація і наявність цілісної упаковки;
- відсутні механічні і інші ушкодження;
Розпаковані змінні елементи і витратні матеріали не підлягають обміну або поверненню;
Ви можете відмовитися від товару належної якості впродовж 14 календарних днів з моменту його отримання, якщо збережені його споживчі властивості, товарний вид і упаковка.
Як і де я можу повернути або обміняти товар?
Обміняти або повернути товар ви можете в нашому офісі за адресою: м. Дніпро просп. Олександра Поля, 28а. Повернення робиться у буденні дні з 10: 00 до 18: 00. При собі вам треба мати товар, упаковку і комплектуючі до нього, а також наявність документів, що підтверджують факт купівлі.
Якщо ви отримували замовлення в іншому місті, повернення товар здійснюється кур'єрською службою "Нова Пошта", оформите заявку на обмін або повернення товару по тел. 380956276366, повідомивши причину обміну/повернення і деталі заміни на аналогічний товар або повернення грошових коштів. При обміні і поверненні товару належної якості послуги кур'єрської служби "Нова Пошта" оплачуються покупцем.
Повернення товару неналежної якості
Якщо після отримання товару Ви виявили недолік, зв'яжіться будь ласка з нашим менеджером по тел. 380956276366, описавши ситуації і номером Вашого замовлення. Менеджер проконсультує Вас про можливі варіанти рішення ситуації, що склалася.
Повернути або обміняти товар, який вийшов з ладу неможливо. У такому разі робиться сервісне обслуговування. Обміняти такий товар можливо тільки після укладення сервісного центру про неможливо усунення дефекту.